Museum

7 juli 2015 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanochtend met Bert naar het museum of fine arts (mfa), waar we van begin Amerika tot nu hebben bekeken, en van Egyptische 3000 jr b chr tot mondriaan. Nog even een kopje koffie in museum met bertje en op de fiets! En als Wiebe de weg wijst............ Kom je opeens het Red sox stadion tegen! (Honkbal). Gaan shoppen en nieuwe zwembroek, jurkje, T-shirt, truitje, broekje, omvormer gekocht. Natuurlijk een lekker ijsje voor Wiebe en geluncht hamburger friet. Mooie Zonnebloemen gehaald op de biomarkt voor omke Wiebe en heeft Wiebe junior ons opgesloten op het dak. Nadat omke wiebe terugkwam van zijn werk en ons had gered van het dak, gingen we met de fiets richting het eten en heeft omke wiebe ons boston laten zien. Bij Quincy market naar oesterbar gegaan, en oesters en Clamb Soup en Cocktail gehad. Daarna op naar The Barking Crab (Google de locatie en het uitzicht). Waar we beiden kreeft zelf gepeld hebben! Bij Little Italy ging de fiets kapot, maar een taxi heeft ons gered. Little Italy ijs halen, niet zo goed als fiorentina!