New yoooooork!

9 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Vroeg op en met de taxi naar bushalte, waar we 5 uur hebben ingezeten en veel hebben geslapen. Myrthe heeft ondertussen alle punten als favoriet opgeslagen in haar Google maps en een offline map aangemaakt. Wandelen naar appartement en dat was niet zo ver. We werden opgehaald door een conciërge(butler? Geen idee hoe dat heet..) die ons een pasje gaf, bij een balie van massief staal. Wat een wauw plek. Een geweldig appartement, met amazing dakterras met uitzicht over het wtc. Nog even bij Jeffrey's binnengelopen, een winkel waar een t-shirt 2000 dollar kost en een dj staat te spelen. Daarnaast de trap op en over de high line gelopen, en langs de chelsea market gelopen. Daar kwamen we een acteur van American pie tegen, en hebben we ons duurste wijntje van de vakantie gedronken (35 voor twee). Nog een cocktail gedaan in een kelder bar en hotdog eten in café bar. Waar Myrthe overigens snachts een voedselvergiftiging van kreeg.. Toen in het appartement even dutje.. want we wilden die avond uit. Het werd alleen hele nacht slapen!