De reis

1 juli 2015 - Provincetown, Massachusetts, Verenigde Staten

Vroeg het wekkertje en met een grote glimlach aangekomen op Schiphol, bleek het een en ander nogal stressvol te zijn. Wiebe had zijn ESTA niet meegenomen, en Myrthe zag nog steeds veel problemen in de overstap in IJsland. Oh oh oh, dat zou weer wat worden.. Maar om een lang verhaal kort te maken: natuurlijk nergens om je druk over te maken! IJsland heeft een kleine en super overzichtelijke luchthaven. Wiebe in zijn korte broek, en buiten 5 graden met dik bepakte mensen. Wat een contrast. Ongerept, bergen en veel vulkanische grond met af en toe een huisje. Het was wel wat mistig, maar het is zeker nog een plek waar Myrthe graag naar terug wil.

Op de vlucht van AMS naar KEF vroeg Wiebe aan Myrthe of zij hem even wilde kriebelen, waarop Wiebe hoogvliegend kippenvel kreeg. De vrouw naast Wiebe zag dit, en besloot even mee te kriebelen, wat voor een lekker ongemakkelijke lachwekkende situatie zorgde. Het eten en drinken hield tijdens de reis in ieder geval niet op, haha.

Om 19:00 Nederlandse tijd, hebben we even kort een tukkie gedaan, maar het besef dat het eigenlijk 13:00 is, blijft vreemd. Dit beloofde een lange dag te worden!

Om 17:30(23:30 Nederlandse tijd) zijn we aangekomen in Boston en hebben we Wiebe opgewacht bij de grote klok. Naar Ptown gereden en.. Our holiday officially began!

Groetjes,

Wiebe en Myrthe

1. Jippe en Douwine:
    4 juli 2015
    Hoi W en M. Fijn dat jullie de overkant hebben gehaald. 5 graden op IJsland, tjonge wat een verschil met hier. Het is hier nu buiten de bebouwde kom 31 graden en er binnen vast wel 5 graden meer. Een hittegolf. Hoe is het weer in Boston? Goede aankomst bij H en W? Al leuke dingen gedaan?
    Hou ons op de hoogte.

Groeten daar